Casa Plan

Het Casa Plan is samengevat in een cliënten map, waarin wij informatie geven over de werkzaamheden die wij verrichten en de diverse afspraken die wij maken met onze cliënten. Hierdoor is er duidelijkheid en transparantie over verwachtingen en de uitvoering. Verder is in deze map opgenomen een aantal voorwaarden waaraan wij als WMO erkent bedrijf vanuit de gemeenten moeten voldoen. Hierin zijn een aantal voorwaarden en protocollen beschreven, die in het geval van calamiteiten duidelijk maken wat er moet worden gedaan. Een zorgdossier kan ook onderdeel uitmaken van het Casa Plan en hier zal in de toekomst meer informatie aan worden toegevoegd.


Als WMO erkent bedrijf op het gebied van huishoudelijke hulp in de regio Gooi en Vechtstreek, verlenen wij op deze manier een kwalitatieve ondersteuning vanuit de WMO. Indien in overleg met de client een zorgdossier wordt ontwikkeld, zal deze ook in de cliënten map worden opgenomen. Zo kunnen andere hulporganisaties ook in deze zorg map kijken, waardoor er voor de diverse hulpverleners duidelijkheid is wat er moet worden gedaan (of niet). Deze map zal ook digitaal beschikbaar komen, maar omdat veel ouderen geen internet hebben, is dit ook in een map verwerkt. Als meer informatie over de Casa Zorg map wenst mail ons dan op service@casazorg.nl, zodat wij u verder kunnen helpen.

Wat is het Casa Plan?

  • 1. Basis informatie

    Naast de NAW gegevens wordt aangegeven wat uw indicatie is en wie uw vaste thuishulp is. Ook vermelden wij wat wij met uw gegevens doen in de privacy verklaring. Deze staat ook onderaan de website vermeld.

  • 2. Welke werkzaamheden verrichten wij?

    Wij hebben een taken overzicht in de map opgenomen met betrekking tot huishoudelijke hulp, gezinshulp, particuliere hulp en mantelzorg. U kunt hierbij de prioriteit aangeven welke werkzaamheden voor u van belang zijn.

  • 3. Gedragsregels

    Er wordt in de gedragsregels vermeld wat u van onze thuishulp mag verwachten en ook wat er van u wordt verwacht. Dit om discussie achteraf te voorkomen.

  • 4. Klachten en aanbevelingen

    Als u niet tevreden bent, verzoeken wij u eerst contact met het management of de regio coach op te nemen. U kunt ook mailen naar service@casazorg.nl  Op deze website staat onderin ook een klachtenprocedure vermeld. Maar als u tevreden bent wilt u ons dan helpen? U kunt ook een positieve mail aan ons sturen of op Kieszo een rating geven voor beoordeling van onze diensten


  • 5. Calamiteiten

    In het geval van mishandeling, geweld of andere calamiteiten staat in de map vermeld wat de procedure is. Deze informatie staat ook onderaan in de website vermeld.

Share by: